Tellimuste kättetoimetamine
Klientidel on kauba kättesaamiseks 2 võimalust
- Kasutades pakiautomaadi teenust
- Kasutades kullerteenust
Tellides tooteid meie e-poest, on võimalik valida tarne järgmistesse riikidesse
- Eesti (Smartposti, Omniva, DPD)
- Soome (Smartpost)
- Leedu (Omniva)
Üle 59 € tellimustele on kohaletoimetamine Eesti pakiautomaatidesse tasuta
Tellimuste kohaletoimetamine Eestis 1-3 tööpäeva jooksul.
Tellimuste kohaletoimetamine Helsingi piirkonnas 2-4 tööpäeva ja mujale Soome 3-6 tööpäeva jooksul.
Tellimuste kohaletoimetamine Leedus
Kampaaniate ajal ning riigipühadel võib ette tulla kohaletoimetamise viivitusi. Kui kauba saatmine on mingil põhjusel häiritud, võtame teiega ise viivitamatult ühendust.
TÄHELEPANU! Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk saatjale (Vitaplus OÜ-le), ning seejärel saab kokkuleppel tellimusele järgi tulla meie lattu või tasuda uuesti transpordikulu.
Itella Smartpost pakiautomaadid asuvad siseruumides ja on peamiselt paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Saadetised on aastaringselt kaitstud võimalike ilmastiku poolt põhjustatud külma-, kuuma- või niiskuskahjustuste eest. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Omniva pakiautomaadid on avatud 24 h ööpäevas ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
DPD pakiautomaadid on avatud 24 h ööpäevas ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.